top of page

Milano ∙ London

VISUAL DESIGN

Facebook_profile.jpg

Dobândind aptitudini tehnice complexe de design, acoperind cele mai importante software-uri digitale, desen, elemente de design ce țin de tipografie și inscripții, culoare, print, structura layout-ului și ierarhia vizuală, împachetare și semnalizare, participanții, de asemenea, abordează teorii de percepție și Gestalt, realitățiile contemporane și scenarii socioculturale, creând design-uri semnificative într-o lume tehnologică și încarcată emoțional.

 

Aceștia învață cum să comunice prin limbajul vizual și storytelling, prin video și new media (web design, blog, platforme sociale), axându-se pe comunicarea vizuală ca punct de susținere; creând noi abordări ale identității de brand, secvențe de imagini în advertising, sau idei inovative în activitatea editorială sau pentru reviste online.

 

Studiind strategii de marketing, metodologia comunicării, antropologie culturală și tehnici de media, participanții învață cum să aducă echilibru și să asigure o bună funcționare unei companii, unui produs, sau serviciu, aplicând soluții creative la concepte de marketing pentru a vinde sau promova produse sau idei prin design. Aceștia înțeleg importanța cercetării și aleg un stil unic și distinctiv pentru diferiți clienți sau branduri, pentru a păstra identitatea brandului și a transmite un mesaj. Studiul unor aspecte ca video, animație, interaction and motion graphics, este fundamental în ceea ce privește vizualul contemporan de astăzi.

 

Video-ul este o unealtă puternică care poate transforma codurile estetice ale companiilor sau brandurilor, creând o identitate vizuală puternică, generând succesul unui produs sau serviciu, extinzând notorietatea unui brand și determinându-i poziția în piață sau în societate. Participanții au, de asemenea, șansa să-și testeze aptitudinile într-un mediu profesional real, colaborând pe proiecte din industrie, cu companii care caută originalul și inovativul. Pe durata proiectului, aceștia primesc feedback profesional și îndrumare de la compania respectivă. Abilitățile de comunicare și pregătire pe partea de business, contribuie la profesionalismul în negocierea și prezentarea ideilor de design de mobilă contemporană, companiilor sau noilor clienți.

 

Evenimentul final de absolvire le dă participanților oportunitatea să-și expună lucrările și să-și creeze legături cu oameni importanți din industrie și cu jurnaliști, absolvind ultimul an gata să înceapă o carieră de succes în designul vizual.

MILANO

Octombrie

LONDON

Octombrie

Dobândind aptitudini tehnice complexe de design, acoperind cele mai importante software-uri digitale, desen, elemente de design ce țin de tipografie și inscripții, culoare, print, structura layout-ului și ierarhia vizuală, împachetare și semnalizare, participanții, de asemenea, abordează teorii de percepție și Gestalt, realitățiile contemporane și scenarii socioculturale, creând design-uri semnificative într-o lume tehnologică și încarcată emoțional.

 

Aceștia învață cum să comunice prin limbajul vizual și storytelling, prin video și new media (web design, blog, platforme sociale), axându-se pe comunicarea vizuală ca punct de susținere; creând noi abordări ale identității de brand, secvențe de imagini în advertising, sau idei inovative în activitatea editorială sau pentru reviste online.

 

Studiind strategii de marketing, metodologia comunicării, antropologie culturală și tehnici de media, participanții învață cum să aducă echilibru și să asigure o bună funcționare unei companii, unui produs, sau serviciu, aplicând soluții creative la concepte de marketing pentru a vinde sau promova produse sau idei prin design. Aceștia înțeleg importanța cercetării și aleg un stil unic și distinctiv pentru diferiți clienți sau branduri, pentru a păstra identitatea brandului și a transmite un mesaj. Studiul unor aspecte ca video, animație, interaction and motion graphics, este fundamental în ceea ce privește vizualul contemporan de astăzi.

 

Video-ul este o unealtă puternică care poate transforma codurile estetice ale companiilor sau brandurilor, creând o identitate vizuală puternică, generând succesul unui produs sau serviciu, extinzând notorietatea unui brand și determinându-i poziția în piață sau în societate. Participanții au, de asemenea, șansa să-și testeze aptitudinile într-un mediu profesional real, colaborând pe proiecte din industrie, cu companii care caută originalul și inovativul. Pe durata proiectului, aceștia primesc feedback profesional și îndrumare de la compania respectivă. Abilitățile de comunicare și pregătire pe partea de business, contribuie la profesionalismul în negocierea și prezentarea ideilor de design de mobilă contemporană, companiilor sau noilor clienți.

 

Evenimentul final de absolvire le dă participanților oportunitatea să-și expună lucrările și să-și creeze legături cu oameni importanți din industrie și cu jurnaliști, absolvind ultimul an gata să înceapă o carieră de succes în designul vizual.

* Participants who successfully complete the three year courses ‘Fashion Design & Accessories*’, ‘Interior Design*’, ‘Product Design’, and ‘Visual Design’ in Milano, will be awarded the AFAM First Level Academic Diploma. Recognised by the Italian Ministry of Education as an academic diploma equivalent to a university undergraduate level degree, participants will obtain 180 CFA (crediti formativi accademici) equivalent to 180 ECTS credits. The pathways held in Milano ‘Fashion Design & Womenswear Pathway’, ‘Fashion Design & Menswear Pathway’, 'Fashion Design & Marketing', ‘Interior Design & Lighting Pathway’, 'Product Design & Furniture', are a specialisation of the recognised AFAM main courses ‘Fashion Design & Accessories’, 'Product Design' and ‘Interior Design’, (Pathway final diplomas will state the main course title). For further details please do not hesitate to contact the information office at the Milano School of Fashion or School of Design. Those who do not meet requirements and successfully complete the study path will be awarded an Istituto Marangoni certificate.


 

**** Participants who successfully complete the programmes taught in English in London will be awarded with a BA (Hons) Degree by Manchester Metropolitan University-UK; BA (Hons) Degree (sandwich) is a four-year course which includes a 36-week placement. 120 credits points are available eachyear of study in order to gain an honours degree, obtaining 360 credits upon successful completion of the three year course. Participants on the four-year sandwich course will receive 120 practice credits for the additional year. All candidates should meet specific entry requirements (please check www2.mmu.ac.uk/international/ for international equivalents); for further details please do not hesitate to contact the information office at the chosen school.

bottom of page