top of page

DESIGN MANAGEMENT AND STRATEGIC INNOVATION

Milano

Facebook_profile.jpg

Manageri cu aptitudini atât de design cât și de management sunt rari. Companiile de astăzi recunosc și apreciază felul în care un designer 'gândește', ca pe un atú al acestuia; o alternativă la metodele tradiționale de management privind dezvoltarea unei companii. Cursul de un an încurajează gândirea strategică creativă, contribuind la dezvoltarea multidisciplinară a cursantului, care devine capabil să lucreze în domenii ale dezvoltării de produs, management, marketing, research and development, strategie de brand - reprezentând munca atât a designerului cât și a managerului.

MILANO

Octombrie

Adresat celor care au deja studii de licență/BA în design, arte, business, management sau într-un domeniu similar, acest curs se ocupă cu studiul mai multor aspecte, cum ar fi modele de management, procesul de organizare de business, management de proiect, strategie de business, design, și ceea ce ține de funcțiile unui coordonator, dând participantului șansa de a deveni capabil să conducă un departament sau să administreze o companie.

 

Participantul învață cum să dezvolte și să aplice soluții inovatoare și soluții administrative creative pentru proiectele de design, axându-se pe trei aspecte: business, design și cercetare. Acesta învață despre procesul de design și despre uneltele creative necesare dezvoltării de produse și servicii, printr-o abordare multidisciplinară, punând accentul pe inovație, înțelegând cum creativitatea și 'gândirea de designer' pot fi folosite pentru a găsi răspunsuri la proiecte, pentru a gândi metode avansate de poziționare și creștere pentru companii. Prin proiecte multidisciplinare participantul explorează modele de business, creativitate și abilități de conducere, cercetând procesele de management și design pentru a obține o înțelege profundă a dificultăților operaționale. Prin analiza problemelor complexe, participantul își dezvoltă capacitatea de a rezvola probleme atât în munca individuală cât și în munca în echipă.

 

Gândirea integrată, experiența și empatia sunt necesare alături de gândirea creativă pentru a dezvolta noi produse, idei și servicii prin intermediul comunicării, concentrării asupra utilizatorului și pe strategii de design. Pe durata cursului se pune accentul pe caracteristicile unui leader al unei echipe de lucru în modă, lux sau industrii creative, pe aptitudinile și necesitățile acestuia, absolvind ulterior acest curs având pregătirea mentală necesară și aptitudinile necesare pentru a deveni un profesionist în managementul de design.

 

Parteneriatul cu Macromedia sprijină dobândirea de aptitudini în managementul de comunicare în domeniul designului și media. Macromedia este o universitate privată disponibilă în cinci locații: Berlin, Hamburg, Cologne, Stuttgart și München. Având mai mult de 2000 de studenți, este universitatea privată numărul unu din Germania, pe partea de media și comunicare.

** Students who successfully complete the programmes taught in Milano will be awarded with an Istituto Marangoni diploma.

bottom of page