Milano ∙ Firenze ∙ Paris

FASHION BUSINESS AND MARKETING INTENSIVE

Comunicare, management, buying, branding, styling și management digital sunt doar câteva dintre elementele esențiale cu care jonglează un manager de business și marketing de succes. Acestea definesc planul de marketing pentru companiile de fashion și lux, crează strategii de comunicare și promovare, și le pune în aplicare. Pentru cei care nu au mult timp la dispoziție cursul de Fashion Business & Marketing oferă conceptele practice și teoretice necesare pentru marketingul de fashion.

MILANO

Apr 2019 ▸ Oct 2019

Oct 2019 ▸ Jun 2020

26.360 €

26.360 €

FIRENZE

Oct 2019 ▸ Jun 2020

26.360 €

PARIS

Oct 2019 ▸ Jun 2020

26.360 €

Cursantul descoperă cum anume stabilesc companiile cele mai bune strategii de marketing, strategii care asigură optimizare economică, distribuție și aspecte ale brandului legate de producție, și învață despre elementele esențiale pentru a măsura performanțele financiare. Acesta studiază cum anume se realizează o colecție, și se familiarizează cu canalele de vânzare esențiale pentru poziționarea brandului, studiind companiile și produsele de top. 

A lua o colecție de modă sau un produs de lux din stadiul de proiect de studio, și a-l trece prin întreg procesul de vânzare și distribuție, este o operațiune complexă și o muncă de echipă, în colaborare cu echipele de design, de producție și de vânzări.

Acest curs acoperă procesele fundamentale în ceea ce ține de realizarea unei colecții, distribuție și vânzare inclusiv studiul asupra grupului țintă de clienți, și importanța stabilirii parametrilor de preț în vânzări. Importanța comunicării, atractivitatea brandului și crearea de 'aspirational desire' pentru produsul de fashion, sunt de asemenea studiate în raport cu publicitatea în modă, relații publice și aspect vizual, atât in expunerea media cât și în cea tradițională. 

Cursul cuprinde și studiul asupra elementelor esențiale în rețele de distribuție oferindu-le studenților uneltele special croite pentru a transmite un mesaj autentic, aspirațional și motivațional care țintește la susținerea și consolidarea unei imagini de brand. Acest curs atinge și subiecte ca noile mișcări ce evoluează în prezent în industriile de lux și fashion, cum ar fi sustenabilitatea în piața de modă, piața pentru fashion digital și aspecte ale strategiei de a analiza comportamentul clientului. 

La sfarșitul acestui curs, studenții sunt pregătiți să pună în practică cunoștințele atât teoretice cât și practice dobândite în domeniul marketingului pentru business, pentru a-și întări abilitățile de marketing.