Firenze

FASHION DESIGN AND PRODUCT MANAGEMENT INTENSIVE

Cursantul se familiarizează cu aptitudinile practice, și conceptele teoretice esențiale necesare pentru două dintre aspectele definitorii ale industriei de modă: design de modă si managementul de produs. Atât rolul designerului cât și cel al managerului de produs sunt croite plecând de la o bază solidă în design-ul de modă: de la ilustrație și design propriu-zis, la prototip, planificare și dezvoltare. Aceste domenii extrem de cerute de piață merg fără dubii mână-n mână, în toate sectoarele industriei, cum ar fi industria hainelor pentru femei, bărbați, copii, industria accesoriilor, designul de încălțăminte etc.

FIRENZE

Oct 2019 ▸ Jun 2020

26.360 €

Ajustat unui cadru de timp limitat, acest curs intensiv oferă participantului șansa unică de a descoperi ambele aspecte ale industriei, învâțându-l aptitudini esențiale în fashion design, și oferindu-i perspectiva unei înțelegeri profunde în ceea ce privește realizarea de colecții de modă pentru companii, pentru magazine sau branduri individuale.

Începând cu tehnici de desen de mână și cu aspectele de bază ale producției de haine, cursantul trece rapid la aspectele tehnice ale designului de modă cum ar fi studiul materialelor, compoziția unei piese vestimentare, și cercetare creativă individuală pentru a analiza și a susține inovația in ceea ce privește designul și stilul. 

Începând cu procesul de fabricație și cel de producție, acest curs aduce în atenția cursantului și anumite aspecte ca designului de articole vestimentare ca tendințele și nevoie pieței, costuri de producție, range planning, și managementul bugetului, cerințe specifice brief-ului clientului sau imaginii de brand. Ideile rezultate din cercetarea asupra pieței contribuie la crearea de idei noi și originale iar analiza tendințelor și aptitudinile de anticipare a acestora, arată cum să te poziționezi pe valul noilor mișcări și tendințe din fashion ale momentului. 

Cursul treatează subiecte ca influența sustenabilității, aspecte legate de etică în designul vestimentar, fabricare, producție; chestiuni extrem de importante in industria de astăzi, companiile atât din fashion-ul de masă cât și brandurile de lux orientându-se către responsabilitatea din partea mediului corporatist. Pe toată durata cursului, studentul este încurajat să-și dezvolte propriul 'limbaj vizual', să-și exprime propriul stil prin metode de prezentare profesionale și prin portofoliul final de lucrări, și să-și sprijine munca pe documente tip 'tech-packs'. Dobândind aptitudini esențiale în dezvoltare de produs, cursantul este pregătit pentru design-ul de modă și industriile de lux.