Paris

GLOBAL FASHION

Acest curs de un an oferă aptitudinile necesare, abilitățile practice și cunoștințele teoretice în cele mai importante discipline din modă, anume Fashion Design, Fashion Business și Fashion Styling, contribuind la o înțelege profundă a lumii modei privită din toate perspectivele. Prin aprofundarea temeinică a subiectului, cursul oferă șansa integrării în industrie, atât din perspectivă creativă cât și din cea de business.

PARIS

Feb 2019 ▸ Sep 2019

Oct 2019 ▸ Jun 2020

17.000 €

17.000 €

Cursul oferă o atenție deosebită abilităților de bază, cum ar fi designul de fashion și alcăturirea unei colecții, fashion styling și creative direction, business-ul de modă și strategii de marketing. Scopul principal al acestui curs este să-i arate studentului ce înseamnă o viitoare carieră în modă sau să-i servească drept pregătire pentru a urma studii de specializare în domeniu. 

Cursantul face cunoștință cu designul de modă participând direct și în mod activ în proiecte despre ilustrația de fashion și etapele realizării unei piese vestimentare, organizarea tuturor ideilor în final realizarea unei colecții simple. De asemenea, în ceea ce privește business-ul de modă, cursul oferă noțiuni introductive esențiale în marketing, în managementul economic, de brand și strategii digitale pentru social media și e-commerce. Cursul cuprinde tehnici vizuale de comunicare contemporane acoperind inclusiv partea de digital media, rolul fashion stylingului, întroducerea în lumea captivantă a photo-shoot-urilor și în diversele stiluri de prezentare și în ceea ce privește editarea imaginilor digitale de fashion.

 

Cursul include și o trecere în revistă a felulului în care funcționează industria modei, inclusiv istoria modei, și elemente estetice și culturale contemporane.

În plus, cursantul dobândește o bază solidă în urma educației la Istituto Marangoni antrenându-se în diverse subiecte și experimentând ritmul intens de studiu, ritm ce egaleaza nivelul studiilor de licență, și performanța la nivel academic în ceea ce privește abilitățile de prezentare a proiectelor și metotologia de cercetare. Pentru a se putea ridica la nivelul academic cerut de structura de educație superioară, cursul țintește la formarea și îmbunătățirea gândirii critice a studentului, și în final, să-l ajute pe acesta sa descopere care-i sunt adevăratele pasiuni. 

Cursul pune accentul și pe legătura dintre aceste două elemnete importante ale industriei modei; design, business și styling și, de asemenea, înțelegerea și dezvoltarea la nivel academic. Obiectivul acestui curs este dezvoltarea unei abordări proprii în ceea ce privește exprimarea creativă și gândirea conceptuală, studentul construindu-și 'propriul brand și propriul simț estetic în fashion' iar la final realizând un portofoliu propriu de lucrări variate ce țin de disciplinele esențiale ale fashion-ului.