Milano ∙ London

FASHION BUSINESS AND BUYING

Specializează-te în fashion buying și decide ce va fi în magazine sezonul următor. Profesionistul în fashion buying știe cum să selecționeze o combinație de produse și de branduri care să satisfacă nivelul de vânzări la care țintește compania, cerințele consumatorului, nevoile pieței, planificând și urmând strategii de buying care sunt esențiale odată ce colecția a părăsit showroom-ul și a ajuns în magazine.

MILANO

Feb 2019 ▸ Oct 2019

Oct 2019 ▸ Jun 2020

20.225 €

20.700 €

LONDON

Feb 2019 ▸ Sep 2019

Oct 2019 ▸ Jun 2020

15.950 £

16.600 £

Acest curs complet de trei ani formează profesioniști business specializați în tehnici de buying și în tot ce înseamnă acesta în sectoarele pieței de modă și lux. Studentul învață ce înseamnă selecția și aprovizionarea de produse de fashion de lux pentru magazinele de brand-uri, magazine tip butic, magazine de modă independente, outleturi e-commerce care folosesc modele de business existente exprimând inovația și new media în procesul de buying global. 

Cursul explorează tendințe, combinația produselor programul cumpărătorului, range planning, strategii de preț și profitabilitate, toate extrem de importante în planificarea aprovizionării unei colecții de modă. Aptitudinile excelente de negociere sunt o cerință fundamentală alături de chestiunea stabilirii prețurilor, merchandising, bugetare, aprovizionarea în timp util a materialelor, rețele de distribuție și timpul de procesare a comenzii. Cumpărătorul trebuie să fie atât creativ cât și un profesionist pe partea de business, cu aptitudini serioase de merchandising, pentru a asigura cu succes lanțul de aprovizionare. Estimarea realistă a vânzărilor și a cererii clientului este extrem de importantă pentru succesul companiei de modă. Cumpărătorul poate să înceapă să muncească cu doar câteva luni înainte sau, câteodată, cu ani înainte, depinzând de produs și de poziționarea pieței. 

Studentul învață cum să anticipeze tendințe printr-o analiză atentă a săptămânilor de modă, prin cercetare și analizarea publicului țintă și prin evaluarea mișcărilor și curentelor prezente din industria de modă, cum ar fi sustenabilitate, influența new media care modifică gusturile consumatorului, și în esență, obiceiurile acestuia. Acesta învață cum să facă analize detaliate asupra vânzărilor precedente pentru a putea prevedea cum vor decurge vânzările viitoare, înțelegând aspectele practice și teoretice ale unei campanii de cumpărare, impactul merchandisingului și expunerii, asupra vânzărilor, atât în magazin cât și în mediul online (e-commerce). 

Studentul învață să lucreze în mediul real din industrie, lucrând la campanii de cumpărare, vazând cum anumite colecții și lansări au succes în colaborare cu companii internaționale pe proiecte din industrie sau studii de caz. În același timp, cursurile ce țin de cultura și contextul modei îl învață aptitudinile necesare pentru a dobândi o judecată corectă asupra unui brand sau asupra stilului unui client, absolvind într-un domeniu extrem de căutat în piața de fashion și luxury buying. 

Acest curs este parte din specializările business-ului de modă. Având business-ul de modă ca bază a studiului, studentul se specializează în domeniul său de interes (buying), dobândind un nivel profesional înalt.

** Participants who successfully complete the programmes taught in English in Paris and London will be awarded with a BA (Hons) Degree by Manchester Metropolitan University-UK; BA (Hons) Degree (sandwich) is a four-year course which includes a 36-week placement. 120 credits points are available eachyear of study in order to gain an honours degree, obtaining 360 credits upon successful completion of the three year course. Participants on the four-year sandwich course will receive 120 practice credits for the additional year. All candidates should meet specific entry requirements (please check www2.mmu.ac.uk/international/ for international equivalents); for further details please do not hesitate to contact the information office at the chosen school.