Milano ∙ London

FASHION STYLING AND VISUAL MERCHANDISING

Merchandising-ul vizual de modă este 'arta' prezentării produsului în magazine, și alte forme destinate vânzării produsului, atât în formă fizică cât și în formă digitală pentru a-l atrage pe consumatorul de modă și a-i vinde acestuia. Cursantul înțelege în adâncime responsabilitățile unui merchandiser vizual și ale stilistului de modă prin studierea temeinică a pieței de vânzare de modă, analizând toate strategiile de vânzare, poziționare de brand, rețele multilaterale de comunicare și vânzare, și de asemenea, tehnici creative și noi abordări care există în industrie.

MILANO

Oct 2019 ▸ Jun 2020

20.700 €

LONDON

Oct 2019 ▸ Jun 2020

16.600 £

Cursul de trei ani acoperă subiecte ca strategii de comunicare privind aspectul vitrinelor, plecând de la stilizarea unui produs, până la a transmite mesajul brandului respectiv și identitatea acestuia, prin metode grafice de comunicare și tehnologie. Metode privind compoziția, teoria cromaticii produsului, așezarea produsului și dinamica tehnica expunerii produselor, sunt subiecte discutate și studiate în cadrul acestui curs.

 

Comunicarea internă cercetează aspecte ca designul și aranjamentul magazinului, locurile fixe ale acestuia, folosirea de POS și prezentarea produsului, de asemenea, aducerea cumpărătorului în contact intim cu produsul, comunicarea mesajului unui brand, vânzarea unui produs, stimularea emoțională a cumpărătorului prin narațiune și poveste.

 

Cursantul de asemenea creează, realizează și gestionează live photo shootinguri în acord cu cerințele unui brief al brandurile de top din industrie. Acesta învață cum să-și construiască un stil usor de identificat și recognoscibil, în urma studiului asupra tendințelor și imaginii de fashion; acest lucru este explorat prin tehnici fotografice într-un set-up fix și prin alegerile merchandiserului în privința machiajului, accesoriilor, care să fie în acord cu brandul, cu produsul și cu imaginea. Pe lângă interpretarea brief-urilor companiilor, studentul este, de asemenea, încurajat să descifreze stereotipurile legate de un brand, și să gândească poziționarea imaginii acestuia dintr-o perspectivă diferită, pentru a putea să găsească noi strategii de vânzare și să stârnească dorința și interesul cumpărătorului dorit. 

Cursul asigură o bază solidă în fashion styling și în înțelegerea sistemului modei, sprijinindu-se pe un model care se axează pe numeroase aspecte ale industriei, nu numai pe ceea ce ține de aspectele tradiționale ale businessului, ca identitatea brandului, poziționare și marketing, dar și studiul manufacturii de modă, obiceiurilor consumatorului, tendințelor și influențelor street-style, anticipării de noi trenduri, blogging de fotografie, metodelor creative de cercetare pentru expunerea produsului, toate acestea sunt aspecte esențiale. Studiul istoriei artelor, designului, vestimentației și culturii modei, asigură dezvoltarea aptitudinile necesare pentru a aprecia corect un brand sau stilul de viață  unui client și cerințele acestuia. Studiul comunicării și prezentării împlică și 'trasarea' unui concept cu ajutorul tehnicilor vizuale de CAD și design 3D 

Acest curs este parte din specializările fashion styling și creative direction. Având designul de fashion ca bază a studiului, studentul se specializează în domeniul său de interes (merchandising vizual), dobândind un nivel profesional înalt.