top of page

Milano ∙ Firenze ∙ Paris ∙ London

FASHION BUSINESS

Facebook_profile.jpg

Profesionistul din fashion business este cel care are tact și aptitudini antreprenoriale într-o companie de modă. Acesta lucrează pe partea de producție, comunicare, marketing, vânzare și puncte de vânzare și trebuie să aibă o înțelege amplă asupra perspectivei de fashion. De asemenea, are capacitatea de a identifica cu deosebită precizie de ce anume este nevoie pentru poziționarea cu succes a brand-ului, a unei colecții sau chiar a unui produs singular pe piața de modă și produse de lux. Acesta este expert în business-ul de modă.

MILANO

Octombrie

LONDON

Octombrie

FIRENZE

Octombrie

PARIS

Octombrie

Acest curs full time reprezintă o impletire strategică și orientată către piață a celor mai importante fațete ale industriei de fashion-business; abordează teme ca strategii, bugetare, finanțare, dezvoltarea produsului, fashion marketing, comunicare, branding, managementul vânzării, aprovizionare și rețele de distribuție la nivel global. Moda este o industrie care evoluează constant, prin urmare, atât strategii de marketing tradiționale cât și contemporane sunt analizate pentru a atinge rezultatul dorit în business.

 

Studentul se specializează în business devenind capabil să stăpânească atât latura economică cât și partea comercială a industriei, învățând marketing de brand și dezvoltând strategii, determinând elementele importante care ajută la definirea identității și individualității unui produs sau unui brand. Prin studierea impactului cultural, social și istoric asupra modei, studentul înțelege evoluția tendințelor în diferite țări și conjuncturi, și efectul acestora asupra calității vânzărilor. 

Cursul tratează subiecte curente ale industriei, cum ar fi etică, sustenabilitate, new media și marketing digital (platforme virtuale, e-commerce, social media), propunându-și să găsească o formulă comercială care să se ridice la așteptările industriei de fashion și managementului de business de astăzi. O importanță deosebită o au tehnicile de analiză și evaluare a competiției. Stâpănind principiile finanțării și ceea ce ține de aspectele economice, studentul este capabil să cântărească profitabilitatea, să stabilească parametrii bugetului și strategia, și să implementeze un sistem exact de control al costurilor.

 

A lua o colecție de modă sau o colecție de produs de lux, și a o trece printr-un proces complex de vânzare și distribuție, necesită un amestec de aptitudini atât din sfera de business cât și din cea a comunicării creative, pentru a putea finaliza cu succes un astfel de proces; de asemenea stabilirea publicului țintă, stabilirea prețurilor, planificarea promoțiilor și rețelelor de distribuție.

 

Studentul învață să se raporteze la meserie într-un mod autentic, real, lucrând în echipă, dezvoltându-și aptitudini de prezentare în mod profesionist, de business networking, colaborând cu companii internaționale pe partea de proiecte și studii de caz. De asemenea, învață de la profesioniștii experți din industrie, invitați să vorbească public și să țină seminarii. Scopul general al acestui curs este să formeze profesioniști în business, capabili să creeze strategii de piață ale brandului, care înțeleg concepte de bugetare, planificare profitabilă în sprijinul unui plan de business viabil, și pot realiza propuneri comerciale fie pentru lansare de brand, pentru noi proiecte antreprenoriale, sau pentru dezvoltare unor branduri existente.

 

Acest curs constituie baza pentru toate celelalte specializări de trei ani ale fashion business-ului. Având fashion business-ul la baza studiilor, studentul poate alege să se specializeze intr-un domeniu care corespunde pasiunilor și înclinațiilor lui.

bottom of page