top of page

Milano ∙ London

FASHION BUSINESS, COMMUNICATION AND MEDIA

Facebook_profile.jpg

Într-o lume dominată media, a fi capabil să transmiți și să te conectezi cu consumatorul prin diferite tehnici media și mijloace este una dintre cele mai căutate și mai relevante calități în modă, lux și industriile creative.

MILANO

Octombrie

LONDON

Octombrie

Acest curs complet de trei ani oferă o educație largă în ceea ce ține de contextul cultural, creativ și social al fashion business-ului. Acest context se împleteștește cu mijloacele de comunicare contemporană, incluzându-le pe cele online, ca videouri, imagini media printate, alături de tehnologie de ultimă generație, pentru a creea și a stimula strategii de comunicare de business specifică piețelor de modă și lux. Înțelegerea relației dintre produs, consumatorul țintă și poziția pe piață, este esențială pentru a propune un plan de comunicare media de succes. 

Acest curs cercetează metode pentru a stimula acel entuziasm care generează atenția asupra brandului, și în același timp respectă imaginea acestuia și parametrii stabiliți în cadrul unui brief, de asemenea, și bugetul proiectului. Cursantul învață să analizeze în amănunt stilul, înțelegând cum comunicarea prin imagine vizuală sau sunet poate influența emoțiile și comportamentul consumatorului, definind și răspândind tendințele în modă, nu doar în haine, ci și în accesorii și în toate domeniile industriilor creative și de lux. 

 

Studiind exemple istorice și contemporane de modă, imagine și fotografie, studentul învață cum să încorporeze și să redea acel element special din modă și lux, prin video, platforme online și rețele sociale. Acesta înțelege filozofia, evoluția și importanța social media în business, și învață cum platforme ca Facebook, Instagram, Pinterest și Twitter sunt folosite pentru a reprezenta o organizație, pentru a promova un produs sau un brand, și sunt unelte puternice în a lua contact cu consumatorul prin crearea mecanismului de loialitate de tip following. Acest curs pune accentul pe cunoaștere solidă privind marketingul de tip tradițional și digital, și pe aptitudini editoriale pentru PR și presă, inclusiv scriere de modă, publicitate și marketing, finanțare și management de buget, panificare media, creative direction și fashion shooting, echilibrând perfect comunicarea tradițională cu cea din new media. Prin studiul semioticii, cursantul analizează lumea verbală și non verbală a comunicării, învață să folosească gesturi simple manipulându-le în direcția publicitară. 

Acest curs este parte din specializările businessului de modă. Având businessul de modă ca bază a studiului, studentul se specializează în domeniul său de interes (comunicare și new media), dobândind un nivel profesional înalt.

** Participants who successfully complete the programmes taught in English in Paris and London will be awarded with a BA (Hons) Degree by Manchester Metropolitan University-UK; BA (Hons) Degree (sandwich) is a four-year course which includes a 36-week placement. 120 credits points are available eachyear of study in order to gain an honours degree, obtaining 360 credits upon successful completion of the three year course. Participants on the four-year sandwich course will receive 120 practice credits for the additional year. All candidates should meet specific entry requirements (please check www2.mmu.ac.uk/international/ for international equivalents); for further details please do not hesitate to contact the information office at the chosen school.

bottom of page