top of page

Milano ∙ London

FASHION DESIGN AND MARKETING

Facebook_profile.jpg

Combinația perfectă: design, aptitudini de marketing și comunicare. Acest curs combină latura tehnică și creativă a designului, cu studiul aprofundat asupra marketingului, comunicării și businessului pentru industria de fashion. De asemenea, oferă o abordare a lumii modei atât dintr-o perspectivă creativă dar și dintr-una business.

MILANO

Octombrie

LONDON

Octombrie

Începând cu tehnici esențiale și conceptuale de desen de mână, cursantul începe să fie capabil să creeze design de modă, și învață să-și imbunătățească creația prin cercetare creativă. Acesta învață cum să aprofundeze subiecte importante cum ar fi categoriile vestimentare de astăzi, producție și vânzare în fashion, incluzând subiecte ca sustenabilitate și mediu, și se familarizează cu tehnologia curentă din fashion pe care se sprijină designul de modă astăzi. Analizând pas cu pas procesul realizării hainelor, cursantul învață despre compoziția tip couture și ready-to-wear, trecând prin mai multe etape ale realizării unui design, cum ar fi schițarea unei propuneri de modă prin ilustrație, crearea de tipare și realizarea lor până în stadiile finale ale finisajului unei piese vestimentare.

 

Odată cu realizarea de colecții de modă și crearea de articole vestimentare, cursantul face cunoștință și cu conceptele principale marketingului și înțelege consumatorul pieței de lux la nivel global pentru a putea crea strategii de comunicare adecvate pieței de modă. Acesta va învăța cum să-și definească și să-și particularizeze propriile colecții de modă, și ulterior să le dezvolte luând în calcul aspecte ca range planning, prețuri, dezvoltarea produsului și organizarea proceselor de fabricare, și punând în aplicare toate aceste abilități în procesul de planificare a unei colecții, studentul învață cum să gestioneze diferite aspecte ale producției în cadrul procesului complex al pieței de modă.

 

Prin procesul final de realizare a unui portofoliu profesional, acesta creează și își aplică propriile strategii de business asupra propriilor creații, și în același timp, construiește un plan business care susține propunerea unei colecții din punct de vedere antreprenorial. Acest curs pune la dispoziția studentului toată paleta de aptitudini și cunoștințe necesare designului de modă și marketingului, pregătindu-l pe acesta pentru o carieră în moda de lux și industriile creative la nivel global. Având în plus abilități de comunicare și marketing de modă, cursantul are încă un avantaj, și multiple aptitudini pentru a fi adaptat unei cariere în lumea fashionului de lux.

 

Acest curs este parte din specializările designului de modă. Având designul de modă ca bază a studiului, studentul se specializează în domeniul său de interes, dobândind un nivel profesional înalt.

* Participants who successfully complete the three year courses ‘Fashion Design & Accessories*’, ‘Interior Design*’, ‘Product Design’, and ‘Visual Design’ in Milano, will be awarded the AFAM First Level Academic Diploma. Recognised by the Italian Ministry of Education as an academic diploma equivalent to a university undergraduate level degree, participants will obtain 180 CFA (crediti formativi accademici) equivalent to 180 ECTS credits. The pathways held in Milano ‘Fashion Design & Womenswear Pathway’, ‘Fashion Design & Menswear Pathway’, 'Fashion Design & Marketing', ‘Interior Design & Lighting Pathway’, 'Product Design & Furniture', are a specialisation of the recognised AFAM main courses ‘Fashion Design & Accessories’, 'Product Design' and ‘Interior Design’, (Pathway final diplomas will state the main course title). For further details please do not hesitate to contact the information office at the Milano School of Fashion or School of Design. Those who do not meet requirements and successfully complete the study path will be awarded an Istituto Marangoni certificate.

bottom of page