FASHION PROMOTION, COMMUNICATION AND MEDIA

Milano ∙ Firenze ∙ Paris ∙ London

A sprijini ceea ce este 'la modă' și a face un produs dezirabil esre meseria specialistului în promovare și comunicare. Promoterul de fashion este cel care definește o campanie de publicitate și organizează activitatea de 'expunere' a unui produs folosind mijloace adecvate de comunicare care să reflecte și să reprezinte corect imaginea brandului sau produsul de lux. Acesta organizează prezentări, evenimente, showuri de modă, expoziții, conferințe, comunicate de presă, și activează în domeniul relațiilor publice, folosind metode diverse de comunicare, de media și marketing.

MILANO

Feb 2019 ▸ Sep 2019

Oct 2019 ▸ Jun 2020

32.540 €

32.600 €

LONDON

Feb 2019 ▸ May 2020

Oct 2019 ▸ Jan 2021

24.200 £

25.200 £

FIRENZE

Oct 2019 ▸ Jun 2020

31.000 €

PARIS

Oct 2019 ▸ Jan 2021

31.000 €

Acest curs cu durata de 15 luni (include placement) antrenează studentul să devină profesionist, cu ajutorul noțiunilor practice și teoretice necesare realizării unei campanii de comunicare, prin studiul managementului de piață în modă și lux, relații publice, social media și promovare. Înțelegând relația dintre consumator, produs și piața în care acesta se desfășoară, este esențial pentru a avea succes în strategiile de comunicare. De-a lungul acestui curs, studentul învață să anticipeze și să reacționeze la evoluția comunicării și media prin metode de promovare, tehnici de jurnalism, creative direction, PR, marketing digital, algoritmi, etică, styling de modă și art direction. Acesta se familiarizează cu teoriile și dezbaterile curente care domină lumea promovării de modă și cu diverse tehnici ce se aplică în formarea și înțelegerea unei 'imagini' în modă, împreună cu analizarea referințelor istorice și contemporane; înțelegerea relațiilor publice la casele de modă: de la a gestiona clientul la identificarea celor mai importane nume din industrie, și de la organizarea unui fashion show, până la gestionarea comunicatelor de presă, a evenimentelor și conferințelor. Cursul împlică și dezvoltarea și înțelegerea procesului creativ vizual pentru revistele de modă, branduri, munca în cadrul industriei și dizertația finală.

 

Implicându-se în advertising-ul de modă, editoriale, creative direction în media, comunicare, promovare, cursantul învață să evalueze și să analizeze tendințe în stilingul de modă, fotografie și jurnalism. De asemenea, acesta aprofundează ce înseamnă procesul de scriere creativă pregătindu-se să-și adapteze propriile viziuni și cunoștințe pentru mai multe roluri în industria de modă, roluri ce implică subiecte ca inovația, gândirea antreprenorială, și rezolvarea problemelor. Influența tehnologiei moderne a dus la modificarea conceptului de comunicare, iar acest curs investighează cum să găsească echilibrul perfect între tradițional, strategii promoționale și campanii de marketing, comunicare prin mijloacele new media, ca platformele virale, bloguri online, reviste și social media - de asemenea investighează folosirea formelor de new media în scopul avantajelor comerciale. Împreună cu legături în rețeaua companiilor de fashion, proiecte în cadrul industriei, invitați speciali, toate aceste aspecte contribuie la formarea unei viziuni corecte privind realitățiile și oportunitățiile în cadrul industriei de promovare și comunicare de modă. Acest curs formează profesioniști în comunicarea creativă de brand, și se adresează celor care au absolvit deja studii de nivel licență sau echivalentul lor, sau au experiență de lucru în domeniu, și termină acest curs pentru a-și îmbunătății aptitudinile în media și promovare pentru industriile de modă și lux, și pentru a învăța sa aplice strategii adecvate de comunicare în campaniile media.

* Participants who successfully complete the programmes taught in English in Paris and London will be awarded with a Master’s Degree by Manchester Metropolitan University-UK; Master’s Degrees include a 12-week work placement. Participants obtain 180 credits upon successful completion of the MA course. All candidates should meet specific entry requirements (please check www2.mmu.ac.uk/international/ for international equivalents); for further details please do not hesitate to contact the information office at the chosen school.


 

** Students who successfully complete the programmes taught in Milano and Firenze will be awarded with an Istituto Marangoni diploma.