FASHION START-UP

Milano

Pornind o noua afacere și dezvoltând noi idei de abordare comercială, este ceea ce face un manager de top la un moment dat în cariera sa. Având o bază solidă de cunoștințe în trei ramuri principale: business de modă, marketing de modă & comunicare, și chestiunile legale ale modei - planificarea unui start-up la nivel profesional va fi mai mult ca sigur o reușită.

MILANO

Oct 2019 ▸ Jun 2020

31.000 €

Acest curs de un an în Fashion Start-up este croit să antreneze viitori manageri și leaderi ai industriei de modă, să înțeleagă, să analizeze și să gestioneze aspectele esențiale ale unui start-up în modă și lux.

 

Studentul ajuns până în acest punct are deja ochiul format în ceea ce privește stilul de design pe care vrea să-l abordeze, ce produse sau colecții să lanseze, sau pur și simplu unde anume în cadrul industriei se plasează propriile aptitudini de management.

Acest curs sprijină aceste noi începuturi printr-o judecată solidă de business și metode esențiale de aplicat în marketing și planificare, pentru a creea un model de business cu potențial de creștere, asigurându-i o creștere rapidă din perspectivă economică.

 

Prin realizarea unei colecții, prin metode de producție, bugetare, marketing și comunicare, cursantul învață noi abordări teoretice, care sprijină inovația, abordări practice de viitor menită să creeze, să realizeze și să lanseze un produs sau o colecție pe piața globală. Acesta învață să aprecieze critic conceptul de creativitate aplicată în produsul de fashion și lux, și să evalueze cum anume gestionează companiile designul de produs, procesele de fabricație, de comercializare și de promovare.

Businessul de modă acoperă strategiile esențiale și metodele de producție necesare realizării unei colecții de succes. Studentul examinează tendințele, cererile consumatorului, și lucrează la imagine, branding și management de brand. Cursul acopera subiecte ca principiile de economie și de finanțare, rețele de aprovizionare, vânzare și distribuție, de asemenea, tehnici de negociere cu echipa de aprovizionare, controlul calității și preț.

Marketingul de modă & comunicare se axează pe conceptele practice și teoretice necesare creări unei campanii de comunicare pentru start-up la nivel profesional, studiind managementul piețelor de modă și lux, relații publice și publicitate. Înțelegerea relației dintre consumator, produs și piață este un proces esențial.

Conceptul de Fashion Law se ocupă cu investigarea aspectelor juridice care apar în ciclul vieții unui articol vestimentar, de la înființare, până la nevoie protejării brandului respectiv, cercetând subiecte ca licență, import & export, distribuție, drepturile francizei, proprietate intelectuală, aspecte ale eticii și legii.

Cursul se adresează celor care au deja studii la nivel licență sau pot dovedi experiență de lucru în domeniu, aceștia absolvind acest curs cu aptitudini profesionale în business, abilități de planificare, de lansare a unei afaceri, de creștere a propriului brand, start-up-uri, afaceri mici și medii, business de familie în modă lux și industrii creative.