top of page

CONTEMPORARY FASHION BUYING

Milano ∙ Paris ∙ London

Facebook_profile.jpg

Învață să aduci la un loc tot ce este necesar realizării unei colecții - din stadiul de showroom până la vânzarea în magazin; cel care are meseria de fashion buyer decide ce anume va fi expus în colecția următorului sezon. Acesta gândește achiziționarea de obiecte pentru sezon, identifică tendințele ce vor urma, și alege produsul potrivit și combinația potrivită. Fashion buyerul este pionul principal în ceea ce înseamnă producție și aprovizionare în industria globală de fashion, un domeniu esențial și un rol extrem de important în orice business de modă care atinge succesul.

N/A

N/A

La nivelul post-universitar, cursantul trebuie să aibă studii de licență în economie, marketing, design de modă și marketing, să aibă studii în domeniul, sau să aibă experiență de lucru, și absolvirea acestui curs să-i servească pentru a se perfecționa și îmbunătăți în ceea ce înseamnă profesionismul în fashion buying.  Acest curs de 15 luni (include placement-) abordează modele de business de succes actuale și de viitor, inovație, new media și tehnologie, în cadrul procesului global de buying și de asemenea, aspectele contemporane în ceea ce privește selecționarea de produse și metode de achiziție.

 

Cursantul învață aspectele practice și teoretice ale campaniei de buying prin analiza a variate strategii și modele de vânzare, și a mișcărilor principale din industrie, elemente care-l conduc prin cercetare, către lucrarea finală de dizertație. Studiind organizarea și sistemul unei echipe de buying și asumându-și un astfel de rol în cadrul industriei de modă (placement), acesta capătă o înțelege robustă asupra rolului și responsabilităților meseriei de buyer sau merchandiser pe piața globală. Procesul esențial de buying implică selecționarea stock-ului, tehnici de import-export, strategii de pricing, și abilitatea de a prezice în ce măsură un produs este profitabil. Cursantul analizează calendaristic programul unui buyer și plănuiește achiziții în cadrul unei colecții dintr-un sezon, folosind un amestec de produse și branduri în acord cu trendurile și mișcările momentului, printr-o abordare multidisciplinară.

 

Înțelegând felul în care consumatorul percepe o colecție, acesta poate să să alcătuiască o colecție dezirabilă, de succes, în ton cu dorințele cumpărătorului. Relația dintre merchandisingul vizual, vânzări, tehnici de negociere, munca în echipă, abilități de comunicare, capacitatea de a lua decizii, managementul timpului, aptitudini de leadership, contribuie la succesul în proiecte comerciale reale, sprijinind dezvoltarea strategiilor eficiente de buying pentru companie.

 

Studentul aplică ceea ce învață de la profesioniști din industrie în proiecte adevărate, lucrând pe brief-ul unei companii, pentru a se antrena și pregăti în ceea ce înseamnă să fii profesionist în strategii de buying pentru business, și eventuale start-up-uri în industrie.

* Participants who successfully complete the programmes taught in English in Paris and London will be awarded with a Master’s Degree by Manchester Metropolitan University-UK; Master’s Degrees include a 12-week work placement. Participants obtain 180 credits upon successful completion of the MA course. All candidates should meet specific entry requirements (please check www2.mmu.ac.uk/international/ for international equivalents); for further details please do not hesitate to contact the information office at the chosen school.


 

** Students who successfully complete the programmes taught in Milano will be awarded with an Istituto Marangoni diploma.

bottom of page