top of page

FASHION AND LUXURY BRAND MANAGEMENT

Milano ∙ Firenze ∙ Paris ∙ London ∙ Miami

Facebook_profile.jpg

Rolul unui brand manager în industria bunurilor de lux din modă este să încurajeze, să creeze dorință, să genereze încredere prin diferite rețele în merchandising, marketing, comunicare, în scopul alinierii cu așteptările și strategiile brandurilor de lux. Acest curs de 15 luni (incluzând perioada de internship) oferă șansa unei cunoașteri în profunzime a branding-ului, a managementului industriei de lux, a marketing-ului, a aspectul economic, și cel al tehnologiei specifice industriei bunurilor de lux din modă, prin intermediul proiectelor reale din industria modei și prin competiții.

MILANO

Octombrie

LONDON

Octombrie

FIRENZE

Octombrie

PARIS

Octombrie

Specialiștii în managementul brandurilor de lux știu exact unde se poziționează produsul lor, își înțeleg în amănunt propriul rol asupra pieței, și își analiează constant relația cu clientul atât pe plan local cât și global. Cu toate că rolul unui brand manager nu este doar să atragă și să păstreze clientul, ci și să imbunătățească managementul unui brand în cadrul modei, atât practic cât și organizatoric - acest curs se adresează ambelor sectoare; branding de lux și business, alături de management și aptitudini organizatorice.

 

Cursantul învață cum să folosească comunicarea, marketingul și tehnicile de promovare ca să-și atingă target-ul în vânzare, și cum să aplice strategii esențiale pentru businessul de lux. De asemenea învață să dea atenție elementelor mai puțin tangibile ca: relația cu clientul, influența social media și 'experiențele' consumatorului. Cursul, de asemenea, propune o analiză critică asupra aspectelor concrete ale brandingului; caracteristicile unui produs (aspectele calitative și design), și diferențele dintre imaginea de brand, identitatea de brand, ambalaj și etichetare. Un brand manager de succes controlează toate aceste aspecte. Perioada de placement în industria de modă, program disponibil în cadrul acestui curs, dă studentului oportunitatea să-și poată pune în practică cunoștințele într-un mod constructiv, activând în domeniul modei. Acesta devine expert în a face alegerile esențiale în branding, în ceea ce ține de extinderea unui brand, de repoziționarea acestuia, și invață să identifice produsele nesatisfăcătoare dintr-o colecție. A analiza atât grupul de cumpărători țintă cât și noțiuni de marketing, aduce o bază solidă privind dezvoltarea strategiei de brand, alături de procesul de cercetare despre cum companiilor de modă și industria luxului își dezvoltă propriile concepte legate de pozitionarea de brand, și inventează noi strategii.

 

Impactul social media a schimbat regulile comunicării, iar acest curs jonglează cu a găsi echilibrul corect între imaginea de brand a companiei, new media, și platformele cu impact viral- echilibru esențial succesului brandurilor de lux de astăzi. Odată cu studiul stilurilor folosite în trecut, analiza tendințelor curente și anticiparea acestora în 'moda viitoare', studentul iși pune problema cum esteticul alături de interpretările tendințelor sociale și culturale influențează poziționarea și imaginea brandului.

 

Cursul treatează teme moderne de discuție din cadrul industriei de modă, ca tehnologia de ultimă generație, tehnici noi de artizanat, și noi modele de business. Legăturile cu companiile de modă, proiecte din industrie, invitați care discută pe anumite teme, toate acestea contribuie la formarea unei imagini detaliate asupra realităților și oportunităților din lumea modei.

 

Acest curs se adresează absolventului care are studii de nivel licență (Facultate)/BA sau care poate dovedi experiență în domeniu, absolvind acest curs cu aptitudini de branding și management necesare pentru diverse funcții în modă, lux și industriile creative.

* Participants who successfully complete the programmes taught in English in Paris and London will be awarded with a Master’s Degree by Manchester Metropolitan University-UK; Master’s Degrees include a 12-week work placement. Participants obtain 180 credits upon successful completion of the MA course. All candidates should meet specific entry requirements (please check www2.mmu.ac.uk/international/ for international equivalents); for further details please do not hesitate to contact the information office at the chosen school.

** Students who successfully complete the programmes taught in Milano and Firenze will be awarded with an Istituto Marangoni diploma.

bottom of page