top of page

FASHION BUSINESS AND BUYING SEMESTER

Firenze

Facebook_profile.jpg

Profesionistul în fashion business și companii de lux definește planul de marketing, organizează evenimente profesionale, crează strategii de comunicare și de publicitate, și pune totul în acțiune. Pentru cei care-și doresc să-și îmbunătățească aptitudinile, să se reorienteze profesional, sau să aibă experiența studiului în străinatate având la dispoziție o perioadă limitată de timp, acest program intensiv de cinci luni de Fashion Business & Marketing pune la dispoziția studentului strategii esențiale de business și marketing, special concepute pentru modă și industriile de lux.

FIRENZE

Octombrie

Profesionistul în fashion business și marketing este o persoană cu aptitudini multiple, asigurând mai multe funcții în industrie; rolul acestuia se întinde pe mai multe ramuri inclusiv comunicare, branding, management, buying, styling, marketing digital, toate acestea reprezentând doar căteva dintre ele.

Având deja studii de licență sau experiență de lucru în domeniu, cursantul evaluează strategii de marketing curente sau trecute, folosite de către industriile de top pentru a putea lua decizii strategice.

 

După absolvire, cercetarea este esențială pentru a analiza activitatea altor companii inclusiv monitorizarea folosirii anumitor unelte în scop de marketing, trecând de la metode mai tradiționale la tehnici de marketing online digital. Acesta ia în considerare folosirea a diverse mijloace media în scop de promovare, cum ar fi advertising-ul de modă și tehnici ale aspectului vizual. Studentul este încurajat să descopere, dincolo de metodele tradiționale, noi tactici neconvenționale și inovative folosite de brandurile de top. Stăpânind domeniul businessului și pe cel al comunicării creative, studentul învață să comunice un mesaj autentic și să susțină și să promoveze o companie sau imaginea unui brand și, de asemenea, să fie pregătit pentru oportunități în new media (social media, platforme virtuale).

Acest curs ia in calcul și curentele noi din fashion, și influența lor asupra businessului, curente cum ar fi sustenabilitate în modă. Programa, de asemenea, acoperă și aspectele mai tradiționale ale businessului, ca strategii noi în managementul relației cu clientul, aptitudini de negociere, obiceiurile consumatorului, aptitudini manageriale, comunicare profesională și aptitudini de prezentare.

bottom of page