FASHION PRODUCT MANAGEMENT
Milano ∙ Firenze
Managerul de produs privește către viitor. Acesta transformă idei și concepte de design în realitate, schimbând creativitatea într-un produs comercial viabil. Managementul de produs pune laolaltă munca de design de studio, șambloane de tăiere și munca departamentelor de producție, asigurându-se că o colecție se realizează păstrând stilul cerut, standardele de producție, punctele de preț, deadline-urile și puncte de vânzare.
MILANO
Octombrie
Acest an post-universitar de studiu în Fashion Product Management îl antrenează pe student în tehnici avansate de producție și de management de produs, prin analiza strategiilor de marketing și metodelor de producție necesare realizării unei colecții de modă de succes. Cursantul învață să reacționeze la tendințele și cererile clientului, și să pună laolaltă în alcătuirea unei colecții, produse care aduc inovația în stil, și metodele de producție adecvate.
Cursul de fashion acoperă tehnicile, organizarea, și partea econimică a procesului de producție de articole de modă, învâțând participantul să gestioneze probleme tehnice, să reacționeze la schimbările în tehnologie și la inovație, și de asemenea, la noi tendințe ale industriei, cum ar fi sustenabilitatea și printul 3D. Prin studierea relației dintre modă și tehnologie, se descoperă noi inovații în ceea ce privește procesul de producție. Cursantul învață să interpreteze stilul conceptului de design, și construcția acestuia, până în punctul de articol sau produs finit. Cunoașterea în profunzime a țesăturilor și materialelor, proprietăților acestora, și a modului de folosire, a tehnicilor de tăiat și de croială, alcătuirii și timpului de producție, toate acestea se regăsesc în structura cursului.
Studentul învață, de asemenea, cum materialele sunt transformate în produs final dupa procesul de pre-producție - selecția de materiale și testarea acestora etc., până la procesul de producție care include croială și cusut, și în final până la post-producție: stocare și împachetare, controlul calității, cargo etc. Prin înțelegerea temeinică a acestor procese, cursantul devine capabil să facă produse care să fie atât profitabile cât și potrivite pentru piață. Lanțul de aprovizionare, tehnici de negociere cu echipa de aprovizionare, controlul calității, definirea prețului, și timpul de realizare, sunt subiectele de discuție ale profesioniștilor companiilor din industria modei, iar cursantul învață toate aceste lucruri, și cum să le folosească în proiecte reale.
Acest curs este destinat celor care au deja studii la nivel licență sau experiență de lucru în domeniu, studentul absolvent al acestui curs devenind profesionist intr-o meserie extrem de cerută și căutată în managementul de modă de lux și industrii creative.
** Students who successfully complete the programmes taught in Milano and Firenze will be awarded with an Istituto Marangoni diploma.