top of page

FASHION STYLING, CREATIVE DIRECTION AND DIGITAL CONTENT

Milano ∙ Firenze ∙ Paris ∙ London

Facebook_profile.jpg

Conceptualizare, stil, shooting, dezvoltare și comunicare. Fotografii contemporani și cei care contruiesc imagini de fashion înțeleg importanța stylingului în crearea unei povești și a unei atmosfere, folosind imagini statice și în mișcare, pentru a exprima ceea ce înseamnă fashion și industrie de lux.

MILANO

Octombrie

LONDON

Octombrie

FIRENZE

Octombrie

PARIS

Octombrie

Acest curs de 15 luni (include placement) îl antrenează pe student să devină specialist în imaginea vizuală, dezvoltându-si aptitudini profesioniste ca: styling și publishing, fotografie, tehnici video pentru modă, reviste de modă, editoriale foto atât pentru media online cât și offline. 

Prin experiența practică, referințe culturale și metode creative de cercetare, cursul abordează cum anume să oglindească esența unui trend de modă prin fotografie și video. Axat pe comunicare prin limbaj vizual, studentul înțelege diferitele aspect ale stylingului de modă, învață să convingă, să inspire, și să stimuleze emoțional. Acesta dobândește abilități creative practice și teoretice necesare pentru a creea un concept de modă de la primul shooting până la detaliile finale de editare – inclusiv analiza de tendințe curente și viitoare, simboluri, narațiune și context contemporan al modei. În timpul acestui curs studentul aplică noțiuni tehnice și culturale în cadrul proiectelor de studio (într-un spațiu interior sau exterior) învățând să planifice și să gestioneze procesul creativ la nivel practic și teoretic. Cercetarea servește la găsirea spațiului potrivit sau locației unui studio foto, abilitatea de a lucra cu lumina, cu compoziția cromatică, formându-și ochiul pentru a imortaliza subiectul sau o anumită stare, o tematică a propunerii, a imaginii brandului sau a biefului clientului.

 

Stilistul profesionist de astăzi lucrează din ce în ce mai mult cu imagini în mișcare iar acest curs cercetează rolul și influența video în modă, folosit de multe branduri de modă pentru a evidenția anumite produse sau un anumit concept de design, alături de noi moduri de a spune o poveste în fashion, bazându-se în întregime pe filmulețe scurte promovate online prin strategii de comunicare. Pe lângă aspectele tehnice și estetice introductive ale fotografiei si video-ului cum ar fi lumini, compoziție, editare, caracteristici particulare ale video-ului multimedia, acest curs se axează pe conștientizarea și din punct de vedere business, pe rețele profesionale, aducând laolaltă aptitudini de observație și comunicare, cu ceea ce ține de partea artistică și creativitate. Legătura directă cu companii de modă, proiecte ale industriei, invitați speciali, toate contribuie la formarea unei perspective contemporane despre realitățiile și oportunitățiile din fashion styling.

** Students who successfully complete the programmes taught in Milano will be awarded with an Istituto Marangoni diploma.

bottom of page