Milano ∙ Paris ∙ London

FASHION FOLLOWERS: SOCIAL MEDIA & BLOGGING (+18 ANI)

MILANO

24 Jun ▸ 12 Jul

4.100 €

PARIS

2 Sep ▸ 20 Sep

4.100 €

LONDON

2 Sep ▸ 20 Sep

3.400 £

Conectează-te cu fascinanta lume de modă online. Acest curs treatează influența și impactul social media, și ale fenomenului fashion blogging asupra modei și industriilor de lux. Cursantul descoperă cum companiile de modă întegrează bloggeri, influenceri, și experți social media, îi întegrează în grupurile lor pentru a promova vizibilitatea brandului și pentru a folosi interesul utilizatorului pentru social media în direcția obținerii de mijloace puternice de comunicare. Acesta va învăța despre marketingul din social media, influența acestuia asupra relației dintre branduri și cumparatori, și cum s-a schimbat forma comunicării de-a lungul timpului odată cu social media, rețele online, reviste online, webinari, weblogs, bloguri de socializare, forumuri și wiki, fiind doar câteva dintre ele. Cursul oferă o perspectivă generală internaționala asupra activității, trăsăturilor, tendințelor unui 'fashion blog' de succes.

 

Săptămâna 1

Pe durata primei săptămâni participantul se va familiariza cu diverse platforme de social media și cu strategii de comunicare digitală ale celor mai importante și influente branduri de modă și lux. Progresează apoi către descoperirea tendințelor în domeniul marketingului digital, și către metodele aplicate pentru a crește expunerea brandului, imaginea de brand și fidelitatea către brand. Rețele naționale de socializare în țări precum China, Japonia, Rusia sunt și ele menționale, fiind piețe esențiale în modă și lux.

Pe durata primei săptămâni participantul se va familiariza și cu elemente esențiale in bloggingul de modă pentru a înțelege relația dintre acesta și comunicarea de modă, și influența lui asupra businessului de modă.

 

Săptămâna 2

Pe durata celei de a doua săptămâni cursul se axează pe omni marketing, analizând ulterior principiile de bază ale marketingului direct, ale e-commerce-ului, link building și SEO. Rolul lui Google și al altor motoare de căutare este de asemenea studiat, alături de tehnici de web listening și storytelling online.

Participantul analizează cum campaniile maximizează interesul și cresc fidelitatea cumpărătorului, și stabilește cum se analizează eficient strategia social media.

 

Săptămâna 3

A treia săptămână este rezervată construirii uneltelor necesare pentru bloggingul de modă modern și profesionist, cum ar fi tehnici de copiat și tehnici ce țin de digitalul vizual. Participantul va fi instruit privind 'contentul' și munca propriu-zisă, învățând despre studii de caz axându-se pe platforme, device-uri și pe tehnici de blogging de modă, pentru a creea un mesaj pozitiv. De asemenea, tehnici de duplicare în procesul bloggingului de modă începând de la scris, la hashtaguri și SEO copy, toate sunt examinate. Pentru a putea măsura progresul în bloggingul de modă participanții studiază si aspecte, ca reportaj, angajament, KPI și aplicații, realizând un glosar complet de fashion blogging contemporan.