Milano ∙ Paris ∙ London

FASHION IMAGE & BUSINESS (+18 ANI)

MILANO

24 Jun ▸ 12 Jul

15 Jul ▸ 2 Aug

4.100 €

4.100 €

PARIS

24 Jun ▸ 12 Jul

2 Sep ▸ 20 Sep

4.100 €

4.100 €

LONDON

24 Jun ▸ 12 Jul

3.400 £

Acest curs scurt se axează pe imagine și dezvoltarea stilului în modă, alături de practicile de business esențiale care merg mână în mână pentru a mobiliza succesul brandurilor de lux. Prin înțelegerea atât a rolului cât și a influenței stilistului de modă în mediul de business, participantul înțelege dintr-o perspectivă unică, influența și puterea pe care o au imaginea în lumea modei.

 

Participantul învață cum să evalueze, să potențeze și să îmbunătățească caracteristicile fizice, pentru a-și dezvolta un stil propriu și pentru a realiza un 'look total'. Prin abordarea propriilor idei de styling, acesta face cunoștință cu partea 'business' a stilului; identitatea de brand în modă, imagine de brand și poziționare a colecției, analiza competiției, și merchandising sunt doar câteva din subiectele discutate.

 

Săptămâna 1

Prima săptămână începe cu noțiuni generale despre economie și tendințe sociale. Înțelegând evoluția economică și socială, și cum influențează aceasta consumul de modă, este un aspect important al cursului. Participantul studiază perioadele esențiale în istorie, reprezentative pentru stiluri curente și trecute, studiază viitoarele tendințe în modă și elementele care le caracterizează și le influențează. În plus, pentru a înțelege rolul unui stilist, participantul va fi sprijinit să selecționeze și să grupeze informația rezultată din surse de cercetare, ca reviste de modă, cărți și informație specializată de modă și lux din spațiul virtual.

 

Săptămâna 2

Această săptămână începe cu o descriere a industriilor de modă & lux cum ar fi: textile, haine, accesorii, cosmetice, produse de optica și bijuterii. Participantul analizează factorii esențiali care conturează succesul și imaginea de brand ale unora dintre brandurile internaționale italienești de top. În aceasă etapă a cursului, participantul începe să grupeze cercetarea din săptămâna precedentă pentru a defini un stil propriu, de asemenea, să organizeze informația acumulată în cercetare și să înțeleagă noțiuni esențiale în planificarea de foto shooting și a ceea ce ține de narativ.

 

Săptămâna 3

În ultima săptămână participantul studiază aspectele esențiale ale marketingului și ale comunicării imaginii și stilului, de asemenea și elementele importante legate de distribuție, de perioada de viață a unui produs și de punctele de preț. Acesta studiază impactul stilului asupra activității consumatorului, merchandising și vânzări, atât online cât și offline, și iși folosește cunoștințele pentru a dezvolta un plan de bază pentru marketing. Participantul este capabil să pună laolaltă informațiile din cercetarea despre stil (importanța culorii, profil, accesorii și combinația lor) și să prezinte un concept personal de stil corelat cu propunerea de marketing, adunându-și munca pentru prezentare într-un caiet de style individual.