Milano ∙ Firenze ∙ London

MARKETING FOR LUXURY (+18 ANI)

MILANO

24 Jun ▸ 12 Jul

4.100 €

FIRENZE

24 Jun ▸ 12 Jul

15 Jul ▸ 2 Aug

4.100 €

4.100 €

LONDON

2 Sep ▸ 20 Sep

3.400 £

Învață strategii de marketing și comunicare destinate cumpărătorului internațional de vârf al pieței de modă de lux și industria de design. La acest curs participantul descoperă cum iși stabilesc companiile, cele mai bune strategii de marketing pentru produsele brandurilor de lux, prin înțelegerea impactului comunicării, atractivitatea brandului, și crearea de 'dorință', aspecte necesare pentru a avea succes în piața consumatorului de lux.

 

Săptămâna 1

Participantul începe să ia contact cu ceea ce înseamnă responsabilitățile și rolul unui manager de marketing din industria companiilor de top, învățând să optimizeze aspectele legate de economie, distribuție și producție ale produselor de lux, prin comunicare adecvată și marketing digital. Cursul vorbește despre cum companiile de lux își transmit mesajul către grupul țintă și de asemenea, despre cum acestea răspândesc prezența brandului respectiv în jurul și către grupul în cauză.

Săptămâna 2

Cursul evoluează rapid către publicitatea de modă, relații publice, elemente ale aspectului atât în mediul tradițional cât și în online, oferindu-le participanților uneltele esențiale comunicării unui mesaj autentic, emoțional, 'motivațional', care țintește consolidarea și durabilitatea unei imagini de brand de lux. Impactul social media a schimbat forma comunicării și participantul va evalua efectul new media și cel al platformelor virale - esențial în succesul brandurilor de lux de astăzi.

Săptămâna 3

Cercetarea ulterioară a istoriei luxului de modă și design, influența contextului modei de astăzi asupra conceptelor de stil, și aspecte moderne ca sustenabilitatea, sunt esențiale pentru a menține și promova luxul către consumatori; un grup țintă unic, în acord cu aspectele economice și cele ale sustenabilității, influențe ale celor mai noi tendințe în modă, și de asemenea, tendințe sociale și culturale. La sfârșitul cursului participantul va fi capabil să evalueze și să propună planuri de acțiune în marketing pentru a transforma industria de servicii de bunuri de lux într-un simbol al prestigiului și al dezirabilului.