Milano ∙ Firenze ∙ London ∙ Miami
FASHION BUSINESS (+18 ANI)
MILANO
24 Jun ▸ 12 Jul
2 Sep ▸ 20 Sep
4.100 €
4.100 €
MIAMI
11 Mar ▸ 29 Mar
29 Apr ▸ 17 May
10 Jun ▸ 28 Jun
22 Jul ▸ 9 Aug
16 Sep ▸ 4 Oct
28 Oct ▸ 15 Nov
18 Nov ▸ 6 Dec
5.000 $
5.000 $
5.000 $
5.000 $
5.000 $
5.000 $
5.000 $
FIRENZE
24 Jun ▸ 12 Jul
15 Jul ▸ 2 Aug
4.100 €
4.100 €
LONDON
2 Sep ▸ 20 Sep
3.400 £
Studiul asupra poziționării unei colecții și a unui brand, dezvoltarea de aptitudini de management necesară realizării unui plan de business de modă, analiza asupra concurenței, înțelegerea structurii brandurilor de lux și acțiunea creșterea vânzărilor: acestea sunt câteva dintre cele mai importante unelte pe care participanții le vor studia de-a lungul acestui curs.
Săptămâna 1
Analiza tendințelor economice și sociale: înțelegerea evoluției din perspectivă economică și socială și influența lor asupra consumului de modă. Noile piețe și cum anume poate moda să evolueze în ele, prin dezvoltarea de strategii, ca branduri noi, branduri de lux și lanțuri de magazine.
Analiza și comparația de stiluri.
Săptămâna 2
Analiza modei: textile, haine, accesorii, cosmetice, ochelari și lentile de contact și bijuterii. Cursantul va examina factorii importanți care contribuie la succesul brandurilor italienești de top ca Prada, Gucci, Dolce & Gabbana, inclusiv lanțurile de magazine internaționale ca Zara, H&M lanțuri de magazine sportive ca Nike. Acesta va identifica un loc pe piață pentru produsul lui prin cercetarea și analiza competitorilor.
Săptămâna 3
Produsul: ciclul de viață, scop și stabilirea punctelor de preț. Comunicare integrată: identitate de brand, imagine de brand și capitalul brandului. Distribuție: diferite rețele de distribuție, evoluție și dezvoltări de viitor. Licență și importanța brandingului: reguli, beneficii și riscuri.
Finalizarea portofoliului și evaluarea finală.
*All lessons can be supplied with a translation service for Milano Fashion, Milano Design, Firenze and Paris schools only.