Milano ∙ London
FASHION BUYING (+18 ANI)
MILANO
24 Jun ▸ 12 Jul
2 Sep ▸ 20 Sep
4.100 €
4.100 €
LONDON
2 Sep ▸ 20 Sep
3.400 £
Scopul acestui curs este să explice și să clarifice ce înseamnă fashion buying, analiza piețelor, diverse concepte de aranjare în magazine, și să stabilească pașii necesari înțelegerii nevoilor clientului, pentru a putea face alegerile corecte în procesul de cumpărare pentru diferiți clienți și grupuri țintă.
Stabilirea bugetului și a unei relații bune cu echipa, de la oamenii din management la vânzătorii din magazine și, de asemenea, diverse strategii de planning, vor fi analizate la acest curs.
Săptămâna 1
Această săptămână reprezintă o prezentare generală a diferitelor aspecte ale buying-ului.
Buying-ul în vânzări: responsabilități, aptitudini și trăsături de caracter necesare unui buyer pentru a avea succes; organizare și coordonare;
modele de organizare în magazine: magazine independente, magazine universale, sucursale, buying și merchandising centralizate;
planificare și control: stabilirea tacticilor companiei și anticiparea cererii;
cercetarea despre consumator: stratificări demografice și geografice
stil de viață și tendințe: cum să definești nevoile clientului.
Săptămâna 2
La acest moment al cursului atenția se va muta pe influența tendințelor, potențialul brandingului și pe comunicare.
tipul și sursa informației: surse externe și interne; selecție de factori: tendințe și extinderea brandului;
aspecte diverse ale merchandisingului: varietatea și cantitatea bunurilor, stabilirea varietății; ciclul vânzărilor: creșterea varietății, cantității și cererii.
aptitudini: planning de vânzări după factori selectivi: branduri și designeri;
diferențierea între branduri, eticheta personalizată, merchandising exclusiv; gusturi și timing; articole de bază;
planificare a mai multor aspecte: calitate, parametri de preț, stil, culoare, material, marime, formă, buget pentru vânzări și stock: sisteme pentru controlul inventarului.
Săptămâna 3
Săptămâna trei se ocupă de aspecte ale analizei și controlului.
Planning: organizare structurală a vânzărilor și diferite niveluri de planificare; managementul procesului de planificare de merchandise; dezvoltarea de proiecții financiare în vânzări, analiza rapoartelor de vânzări anterioare; inventar și ritmul vânzărilor și stockul; planificarea prețurilor: creșteri și scăderi de preț; planificarea obiectivelor și a scopurilor dorite; strategie de profit, analiza performanțelor; planificare privind gestionarea magazinului; importanța planurilor de expunere a produsului și merchandising vizual.
*All lessons can be supplied with a translation service for Milano Fashion, Milano Design, Firenze and Paris schools only.