Milano ∙ Firenze ∙ London
FASHION VISUAL MERCHANDISING (+18 ANI)
MILANO
24 Jun ▸ 12 Jul
15 Jul ▸ 2 Aug
2 Sep ▸ 20 Sep
4.100 €
FIRENZE
24 Jun ▸ 12 Jul
15 Jul ▸ 2 Aug
4.100 €
4.100 €
LONDON
24 Jun ▸ 12 Jul
3.400 £
Cursul oferă participanților șansa să descopere noi tehnici de merchandising vizual, și ce anume înseamnă aspectul vizual al expunerii produselor, pentru a maximiza profitabilitatea unei vitrine sau a unui magazin. În plus, aceștia vor învăța aspectele fundamentale ce țin de comportamentul consumatorului, lucru esențial pentru a genera o experiență unică fiecarui cumpărător și a alcătui o bază de clienți fideli.
Săptămâna 1
Tehnici de merchandising: organizarea aspectului, și latura estetică. Elemente vizuale de comunicare în partea de exterior a magazinului: locație, semnalizarea exterioară a magazinului, fațadă, acces și ferestre, diferențe între publicitatea pentru piețele comerciale și cele de lux, Concentrarea asupra aspectelor vitrinelor: cercetare și aptitudini necesare realizării vitrinelor.
Proiectul 1: caietul de merchandising.
Magazinul: aspect și vitrine.
Instrucțiuni: uz și scop.
Săptămâna 2
Aspectul magazinului. Elemente de comunicare vizuală în magazin: analizarea aspectului, coordonarea spațiului și obiectivele de vânzare. Identificarea traseului consumatorului ideal prin spațiul respectiv, etalarea produsului și echipamentului. Importanța grupării produselor.
Proiect 2: caietul de merchandising
Magazinul: aspect și aranjarea vitrinelor.
Săptămâna 3
Tehnici de expunere. Pereți: cercetare și tehnici creative. Nivelarea vitrinelor, vânzări și analiza interpretării procesului din perspectiva consumatorului. Magazine internaționale și magazin online: sinergie. Vitrine verticale și orizontale: însemnătate și criteriile de realizare. Fidelitatea clientului, tehnici de dupa vânzare, concentrarea pe ,,experiența clientului''.
Proiectul 3: caietul de merchandising
Produsul: expunere și aspect