top of page

Milano ∙ Firenze ∙ London

FASHION VISUAL MERCHANDISING (+18 ANI)

Facebook_profile.jpg

MILANO

24 Jun ▸ 12 Jul

15 Jul ▸ 2 Aug

2 Sep ▸ 20 Sep

4.100 €

FIRENZE

24 Jun ▸ 12 Jul

15 Jul ▸ 2 Aug

4.100 €

4.100 €

LONDON

24 Jun ▸ 12 Jul

3.400 £

Cursul oferă participanților șansa să descopere noi tehnici de merchandising vizual, și ce anume înseamnă aspectul vizual al expunerii produselor, pentru a maximiza profitabilitatea unei vitrine sau a unui magazin. În plus, aceștia vor învăța aspectele fundamentale ce țin de comportamentul consumatorului, lucru esențial pentru a genera o experiență unică fiecarui cumpărător și a alcătui o bază de clienți fideli.

Săptămâna 1

Tehnici de merchandising: organizarea aspectului, și latura estetică. Elemente vizuale de comunicare în partea de exterior a magazinului: locație, semnalizarea exterioară a magazinului, fațadă, acces și ferestre, diferențe între publicitatea pentru piețele comerciale și cele de lux, Concentrarea asupra aspectelor vitrinelor: cercetare și aptitudini necesare realizării vitrinelor.

Proiectul 1: caietul de merchandising.

Magazinul: aspect și vitrine.

Instrucțiuni: uz și scop.

 

Săptămâna 2

Aspectul magazinului. Elemente de comunicare vizuală în magazin: analizarea aspectului, coordonarea spațiului și obiectivele de vânzare. Identificarea traseului consumatorului ideal prin spațiul respectiv, etalarea produsului și echipamentului. Importanța grupării produselor.

Proiect 2: caietul de merchandising

Magazinul: aspect și aranjarea vitrinelor.

 

Săptămâna 3

Tehnici de expunere. Pereți: cercetare și tehnici creative. Nivelarea vitrinelor, vânzări și analiza interpretării procesului din perspectiva consumatorului. Magazine internaționale și magazin online: sinergie. Vitrine verticale și orizontale: însemnătate și criteriile de realizare. Fidelitatea clientului, tehnici de dupa vânzare, concentrarea pe ,,experiența clientului''.

Proiectul 3: caietul de merchandising

Produsul: expunere și aspect

bottom of page