top of page

Milano ∙ Firenze ∙ London

TREND FORECASTING (+18 ANI, 2 SĂPTĂMÂNI)

Facebook_profile.jpg

MILANO

24 Jun ▸ 5 Jul

2.600 €

FIRENZE

24 Jun ▸ 5 Jul

15 Jul ▸ 26 Jul

2.600 €

2.600 €

LONDON

2 Sep ▸ 13 Sep

2.300 £

Odată cu globalizarea, brandurile de modă și produsele de modă țintesc la satisfacerea dorințelor și cerințelor consumatorului la nivel global. Între timp, tendințele locale și subculturale se dezvoltă constant, influențând și determinând ce anume este 'la modă' sau influențând în mod direct vânzările celor mai 'dorite' produse de modă. Acest curs scurt de anticipare a tendințelor, analizează interacțiunea schimbărilor în modă, stilului de viață și culturii consumatorului, și unele dintre metodele esențiale folosite pentru a identifica tendințele care vor veni, și să anticipeze ce vrea consumatorul să cumpere cu câteva sezoane înainte.

 

Participantul învață aptitudini de anticipare, și învață cum să contextualizeze și să interpreteze intormația pentru a construi bazele anticipării tendințelor în avans: aducerea laolaltă a muncii și cercetării care merg dincolo de simpla 'intuiție de modă'

 

Săptămâna 1

Cursul începe cu o introducere despre doua tipuri diferite de anticipare; intuitivă și predictivă, despre tehnicile de cercetare pentru fiecare, și despre companiile care oferă astfel de servicii.

Studiul asupra stilului de viața este crucial pentru fiecare trend forcaster și este important ca participantul să înțelegă impactul și forța tendințelor asupra modei și designului. Pe durata săptămânii acesta va descoperi cum înalta cultură, cultura populară și subcultura influențează tendințele importante în modă, în diverse feluri. În acest stadiu al cursului, participantul învață tehnici specifice de cercetare, concentrându-se în special să găsească materialului necesar pentru cercetare și pe cum să interpreteze trendurile curente.

 

Săptămâna 2

Pe durata celei de a doua săptămâni, participantul învață cum să înglobeze, să analizeze, și să interpreteze descoperirile inițiale. Acesta adună și prezintă la un loc tot materialul găsit în forma unui trend-story sau unui trend concept de bază, și este învățat să aleagă culorile esențiale, texturile și siluete pentru tematici de fashion design. La sfârșitul săptămânii cursanții vor aduna împreună idei de trend-forecasting folosind culori, materiale, mostre și idei de design, pe care le vor prezenta profesorilor și colegilor lor pentru a primi feedback și pentru a face schimb de idei de cercetare și de idei privind anticiparea de trenduri.

*All lessons can be supplied with a translation service for Milano Fashion, Milano Design and Firenze schools only.

bottom of page